Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Oud

Ben ik een ondernemer of een opdrachtnemer?

4 december 2010 geplaatst om 16:03 door Isabelle (Nieuwe koers)

Mmm, dat bloggen begint verslavend te worden. Ben ik omtrekkende bewegingen aan het maken of is dit ook vreselijk nuttig voor de ontwikkeling van mijn business?

Mijn mindmap ligt op tafel. Er staat heel veel op. Allerlei taken die ik heb gedaan maar ook taken/klussen die ik graag zou willen doen, maar eigenlijk nog niet zo veel ervaring mee heb en waarvan ik ook niet zo goed weet voor welk soort klanten ik ze zou willen/kunnen doen. Misschien zou ik zo'n Ansoffmatrix moeten maken. Bij...
Isabelle's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 15468 Reacties 2 Isabelle is offline
Oud

Klus opgerekt

2 december 2010 geplaatst om 10:34 door Isabelle (Nieuwe koers)

Gister had ik mijn voorlopig laatste betaalde klusje: 2 mensen vertrouwd maken met de edit-mogelijkheden van Moodle. Ze werken bij een landelijke organisatie die nu een jaar of 4 bezig is met e-learning en daar dus Moodle bij gebruikt.

Tot op heden leken maar een paar mensen echt enthousiast over de e-learning, maar ik heb nu goede hoop dat dit gaat veranderen. Een van de 2 cursisten is een dame die zelf pc's bouwt, een zoon heeft die informatica studeert en weet hoe je in 1 keer via...
Isabelle's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 5904 Reacties 0 Isabelle is offline
Oud

Ha, weer nieuwe klussen zoeken! Leuk...toch?

29 november 2010 geplaatst om 18:49 door Isabelle (Nieuwe koers)

De afgelopen jaren ben ik continu bezig geweest. Afgelopen jaar vooral als freelance docent/ontwikkelaar bij de opleiding Logistiek van de HvA. Het jaar daarvoor heb ik heel veel e-learning cursussen gemaakt in Moodle voor de ArboUnie. Klassieke freelancersfout gemaakt: niets aan acquisitie gedaan, contacten verwaarloost, geen plan gemaakt.

Ik was alweer van de HvA in een nieuwe klus gestapt (e-learning ontwikkelen over huiselijk geweld) tot ik dacht: 'Ho, ik ben aan het zwalken! Wat...
Isabelle's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 15347 Reacties 2 Isabelle is offline
Oud
Waardering: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld.

HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning

28 oktober 2009 geplaatst om 16:18 door René

Toen Windows 7 vorige week verscheen heb ik gelijk een nieuwe laptop gekocht. Een geinige HP Pavilion met touchscreen en 64-bit Windows 7 ("HP beveelt Windows 7 aan" stond er op een bordje in de winkel). Bevalt goed.

Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund De drivers voor Windows 7 zijn domweg niet beschikbaar en HP geeft geen sjoege op de supportpagina's en in zijn eigen...
René's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inWindows 7
Bekeken 45640 Reacties 3 René is offline
Oud

Het waarom van mijn werk

4 mei 2009 geplaatst om 19:52 door NowHow (Mieke tekent)

Het waarom van mijn werk

Regelmatig heb ik met onderwerpen te maken die eigenlijk nog nooit goed zijn gevisualiseerd. Vaak bestaan er wel veel foto's van en zie je ook schema's, maar een echte plaat die uitlegt hoe iets werkt en eruit ziet is er over het algemeen niet. Dat is wat mijn werk zo interessant maakt.
De schema's die er al bestaan zijn te verdelen in twee categorieën. De eerste categorie bestaat uit schema's die gebruikt worden bij de...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen, ‎Recent werk
Bekeken 21038 Reacties 0 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon