Los bericht bekijken
  #6  
Oud 7 januari 2008, 18:47
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Hallo Hetty,

Veel dingen zijn hierboven al gezegd. Hier nog mijn punten:
Eerst zeg je "Primago biedt..." en vervolgens ga je over op " ik". Wat mij betreft houd je het bij "ik". Jij als persoon bent immers het product dat je biedt.
(Trouwens, Primago is een intrigerende naam... maar hoe spreek je hem uit? Tweemaal klemtoon: Prima - Go!? Of met de klemtoon op de PrimAgo, als een woordspelletje met PR-Imago? Die verwarring is jammer en ik zou het beter vinden als je hier op de een of andere manier iets over liet weten op je homepage, maar misschien ben ik een zeurpiet. Hoe dan ook, ik ben in overtreding want hier vroeg je geen commentaar op... ;-)

Wat ik direct zag is dat je de foto zelf gemaakt hebt met een webcam. Hij ziet er gewoon niet zo goed uit: overbelicht en je armen houden de camera vast...
Investeer tweehonderd euro in een gedegen fotoshoot, dan heb je voor twee jaar goed fotomateriaal bij de hand. Ik ben zelf heel tevreden over Petra van Vliet (www.petravanvliet.nl), het resultaat kun je zien op mijn site.

En tenslotte nog deze: als je zelf je HTML schrijft, heb je misschien wat aan deze site: www.handleidinghtml.nl

Leuk he, jezelf op het web verkopen! Veel plezier ermee,
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren