Los bericht bekijken
  #10  
Oud 10 januari 2008, 09:53
Irene Irene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2007
Berichten: 49
Standaard Re: Wat voor marge hanteer ik als ik iemand inhuur?

Dank je wel Erix, dit was precies waar ik naar op zoek was. Ik was me er inderdaad van bewust dat dit niet een ideale uitbesteedsituatie was en het ging me er in dit geval inderdaad vooral om dat ik de klant (tevreden) houd. Maar wilde het heel graag afzetten tegen hoe je dit normaal zou doen. Want het herstel blijkt nogal wat tijd te kosten en nu dienen zich natuurlijk weer nieuwe klussen aan, en in plaats van ze te weigeren wil ik bekijken of ik ze zelf kan uitbesteden. Dat ga ik nu dus met deze informatie in het achterhoofd doen - nogmaals dank!

Ik ben niet verzekerd tegen dit soort inkomensverlies omdat ik door een WAO-verleden niet of alleen tegen hele hoge premies te verzekeren ben. Maar gespaard heb ik wel dus de geldzorgen vallen nog mee, de meeste zorgen maak ik me om het behoud van mijn klanten. Tot nu toe krijg ik veel begrip en ruimte van ze; blijkbaar de afgelopen jaren toch wat krediet opgebouwd. Overigens ben ik zijdelings betrokken bij de organisatie van een werkconferentie over inkomenszekerheid voor ZZPers (mn arbeidsongeschiktheid en pensioen); die vindt plaats in maart, als er nuttige info uit voortkomt zal ik dat tzt hier op het forum plaatsen.
Met citaat reageren