Los bericht bekijken
  #4  
Oud 1 april 2008, 21:11
L@JC's schermafbeelding
L@JC L@JC is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 23
Standaard Re: Opdracht tussentijds opzeggen (door freelancer)

Hi Erix,

Je raadt het nooit, ik werd vandaag gebeld (na 2 emails en 2 voicemails te hebben achtergelaten, met het dringende verzoek om contact op te nemen voor ...datum), ze hadden het druk. Verdere navraag blijkt dat ik niet de enige ben (glazenzetter, aannemer van het nieuwe pand, hostingbedrijf ppfff), maar dat dit hun werkwijze blijkt te zijn - gewoon niet bereikbaar zijn.

Enfin, inderdaad een date afgesproken (laatste kans). Mijn lijstje is als volgt:
1. Communicatie > reactie binnen 2 dagen.
2. Creatieve afronding volgens afspraak. Probleem? Dan meerwerk, maar niet via ons.
3. Afronding binnen .... tijdsbestek.
4. Na afronding (en betaling) mogen ze hun toekomstige opdrachten neerleggen bij onze ingehuurde freelancer (al besproken met de freelancer in kwestie = oke).

Verder is het incassobureau op de hoogte, als het mis gaat, 1 belletje plegen....

Betreft je laatste zin: qua communicatie, zijn we 200% bereikbaar. Maar zeker wel dat ze de opdracht ook vervelend vinden, ze krijgen immers niet wat ze willen. Hiermee doel ik op rigoreuze aanpassingen VER NA goedkeuring van het design. We houden onze poot stijf (helaas in dit geval moeten we wel)...

ps: geen zorgen over onze ingehuurde freelancer hoor. Indien alles zou worden afgeblazen had ik graag een claim neergelegd. Maar in ieder geval zorg ik altijd goed voor degene die we inhuren. Ze worden altijd en op tijd betaald.

thx laura

Laatst gewijzigd door L@JC; 1 april 2008 om 21:21 Reden: Reactie niet compleet
Met citaat reageren