Los bericht bekijken
  #4  
Oud 19 mei 2008, 10:18
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Huisstijl?

Beste Kaat,

Ik heb zelf een website en een Hyve in dezelfde stijl (ja, ja ). In Word heb ik een aantal voorbeelddocumenten gemaakt (dus niet eens macro's, of templates zoals jij ze noemt). Daar zit mijn logo in.
Mijn enveloppen laat ik opvallen tussen de rest van de post middels een zeer simpele (en betaalbare ) oplossing: ik adresseer ze met de hand.

Als gevolg van een praktisch probleem - onze postcode gaat zéér binnenkort wijzigen - heb ik nog geen visitekaartjes, maar de bestelling daarvan ligt bij wijze al klaar. Als ik nou alleen die postcode maar eens kreeg!
De uitgave voor een aantal visitekaartjes is minimaal.

Al met al is het een kwestie van rekenen: als je dagelijks bergen (brief)papier produceert, is het wellicht voordeliger om e.e.a. van de drukker te betrekken. In mijn geval is het véél voordeliger om af en toe een nieuwe kleurencartridge aan te schaffen.

En, maar daar zal bijvoorbeeld Ramon veel meer over te zeggen hebben, wees consequent. Als je bijvoorbeeld je website in lettertype Arial opzet, gebruik dat lettertype dan ook in je brieven en je e-mail (kun je ook een "briefpapiertje" voor maken, mèt logo).

Groetjes, Renée
Met citaat reageren