Los bericht bekijken
  #9  
Oud 15 juli 2008, 13:45
Marieke80 Marieke80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 4
Standaard Re: Als je het idee hebt dat je het anders moet gaan aanpakken

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er echt door aan het denken gezet, en het heeft me geinspireerd actie te ondernemen. Ik begrijp nu al niet meer waarom ik vorige week nog in paniek naar vacatures aan het zoeken was!
Ik heb veel gelezen op deze site, en ben nu bezig in het boek 'freelancen, ervaringen van twee freelancers'. Ik kan helaas nu nog niet zomaar lange tijd vrij nemen, maar ik ben wel begonnen met nadenken en praten over wat ik nou eigenlijk wil. Ik heb me voorgenomen om de komende tijd één dag per week vrij te houden om aan mijn 'bedrijf' te werken. Dus reflecteren, lijstjes maken, nadenken, bedrijfsplan schrijven, acquisitie doen etc etc. Dit ga ik inderdaad doen met wat hulp van de mensen om me heen.
Ik ben ook begonnen met een zeer gedetailleerde urenadministratie, zodat ik wat meer inzicht krijg in de dingen die ik doe, zowel in werktijd als vrije tijd.
Ik merk dat ik nu al meer plezier heb in mijn werk, omdat ik in actie ben gekomen en vanaf nu elke week in ieder geval één dag bezig ben met wat ik nou écht wil. Ik begrijp nu ook dat ik juist door al die verschillende dingen gedaan te hebben de afgelopen vier jaar, meer zelfvertrouwen heb dan toen ik begon, en dat maakt me natuurlijk alleen maar sterker voor 'de grote plannen' en de dingen die ik het liefste doe.

Dus, dankzij dit forum ben ik écht sneller in actie gekomen... ik ga er zeker vaker op kijken!

Groetjes, Marieke
Met citaat reageren