Los bericht bekijken
  #3  
Oud 17 juli 2008, 16:12
Orde in de tent's schermafbeelding
Orde in de tent Orde in de tent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 7
Standaard Re: Bedrijfsruimte: grootte berekenen

Beste Mieke,
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Alhoewel ik recent (februari) ben begonnen, lopen de zaken sneller dan verwacht. Ondertussen ben ik samengegaan met een collega in dezelfde branche, zodat we meer werk aankunnen. Omdat we een leuke, grote klant hebben die aardig wat perspectief biedt de komende tijd, is het thuiswerken onhandig geworden (en ja, ook omdat er teveel kids rondlopen en aandacht willen). Samenwerken moet je naar mijn idee ook samen doen, en niet vanuit ieders eigen woning. We hoeven niet zo persé allerlei klanten te ontvangen, maar dat kan uiteraard wel eens voorkomen.
Daarnaast zijn we aan het kijken of we in de nabije toekomst wat meer mensen nodig hebben om het werk gedaan te krijgen. Daar rekening mee houdend moet je naar mijn idee al snel wat extra plek kunnen creëren.
Je schatting van de ruimte (30 vierkante meter), lijkt me zeker goed voor mijzelf alleen. Maar goed, we zullen waarschijnlijk dan op het dubbele of eventueel wat meer nog uitkomen.
Nogmaals bedankt in ieder geval. Ook voor de hoedoe-link, die kende ik nog niet! Nu weet ik eindelijk hoe ik duiven van mijn balkon krijg!
Met citaat reageren