Los bericht bekijken
  #12  
Oud 23 augustus 2008, 16:32
Qwerner's schermafbeelding
Qwerner Qwerner is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2007
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar Qwerner
Standaard Re: Elektronisch factureren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inge88 Bekijk bericht
Met andere woorden, het is belangrijk een papieren administratie bij te houden? Zodat facturen op deze manier kunnen worden getoond ipv digitaal en daarmee dus wel voldoen aan de eisen van de belastingdienst?
Ach belangrijk....

Over het algemeen ligt het er een beetje aan hoe je je administratie hebt opgezet, maar het lijkt mij sowieso een beetje vreemd dat je in het geval van een controle alleen met een USB stickje aan komt zetten. Je zal toch waarschijnlijk niet al je facturen digitaal verzenden en ontvangen. (Denk alleen al aan standaard kassa-bonnetjes).
Bij mij zitten in ieder geval ook alle digitaal ontvangen facturen gewoon als een printje in de ordner, zodat ik daar hoe dan ook een hard-copy van heb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
euh MSN? heb je daar een bron van?
[ Naast het feit dat ik facturen via MSN versturen ... wel wat vaag vind .. ]
Tjah in principe lijkt het mij ook stug dat mensen daar gebruik van maken. Wat ik voornamelijk bedoel is dat eventuele afspraken via MSN (natuurlijk wel met een MSN Log) of welke andere digitale communicatiemethode, net als e-mail in een eventuele rechtzaak gewoon bindend zijn. (net als mondelinge afspraken, en nog een stuk makkelijker te bewijzen ook ).
Bron: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2829

mvg

Werner
Met citaat reageren