Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken
nouja "zuipfotos" .. kijk als je fotos van een cool feestje online plaatst zegt natuurlijk wel iets over je contacten, dat je graag plezier hebt en de hele reutemeteut.
maar aan de andere kant .. zal het je opdrachtgever echt interesseren of jij graag witbier en rum-cola tegelijk drinkt of wil hij gewoon weten of je je klus gewoon netjes en correct klaart ?
|
Dat is nou eenmaal hyves. Een opdrachtgever die op hyves zit te kijken naar jou profiel zal daar doorheen moeten prikken. Of het verstandig is zulke fotos te plaatsen is een 2e. Maar dat je een gezellige gozer bent is toch mooi meegenomen
Hyves is niet het beste medium. Ik probeer het nu al een paar maanden maar ik heb er tot nu toe niet veel aan gehad. Ik heb het wel geprobeerd maar het is gewoon te verzagdigt met feestgangers en mensen die hyves gebruiken als reclame baken van hun bedrijf. Ik wordt soms gek van de zoveelste mail die ik krijg van een kerel die blijkbaar om de paar dagen zijn afgeronde opdrachten in de mail rond plettert. Is ook niet echt goede reclame.