Discussie
: Even voorstellen (pitch)
M-marketing & communicatie in Amsterdam
Los bericht bekijken
#
1
23 oktober 2008, 15:58
marty
Gast
M-marketing & communicatie in Amsterdam
Beste allemaal,
Mijn naam is Marty van Schoonhoven en ik ben sinds kort lid van Lancelots en ik heb diverse bruikbare tips
opgedaan op deze site.
Echt geweldig!
Graag wil ik even van de gelegendheid gebruik maken mijzelf voor te stellen.
Sinds een paar maanden werk ik als zelfstandige onder de naam M-Marketing & communicatie in Amsterdam.
Ik werk in opdracht van derden als marketeer, projectmanager voor voedingsbedrijven en andere commerciële bedrijven.
Ik wil graag mijn "pitch" met jullie delen en vragen of jullie willen aangeven wat jullie hiervan vinden.
************************************************** ************************************************** **********
Ik ben een ervaren voedingsmarketeer voor middelgrote bedrijven in het foodservice kanaal.
Mijn kracht is het vertalen van trends naar een idee, via een concept naar een eindproduct.
Het leiden van innovatieprojecten en mensen meekrijgen is mijn sterke kant. Ik geniet daarvan, omdat ik
mij dan uitgedaagd voel en ik ook mijn passie over voeding erin kwijt kan.
Collega’s waarderen mij om mijn enthousiasme, betrokkenheid, no-nonens en collegialiteit.
Mijn pitch in één zin: Ik leid innovatieprojecten voor voedingsbedrijven
************************************************** ************************************************** ***********
Ik hoop van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Marty van Schoonhoven
M- Marketing & communicatie
marty