Discussie: Freelancer gezocht (samenwerking) Nummer 1 word je nooit alleen!
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 januari 2009, 15:10
2patrick 2patrick is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 2
Standaard Nummer 1 word je nooit alleen!

Sinds 2 jaar ben ik freelance projectmanager en dat bevalt me heel erg goed !!! Toch verlang ik nog wel eens terug naar de warme collegiale en stimulerende omgeving van m'n vorige werkgevers, al was het maar voor de gezelligheid. Herken je dit of heb je hier inmiddels een alternatief voor gevonden lees dan nog even verder.

Sinds kort ben ik met en aantal collega freelancers bezig met met opzetten van een nieuw offline freelance innitiatief gebaseerd op collectivitiet om onder andere bovenstaand manco op te lossen en samen te groeien volgens het 1+1=3 principe. Zijn er mensen die voorbeelden van dergelijke initiatieven (liefst succesvol natuurlijk) kennen en willen delen??

Tevens zijn we op zoek naar ondernemende, creatieve freelancers liefst in de omgeving Arnhem om het initiatief verder vorm te geven en eventueel samen te werken in de toekomst.

Ben je nieuwsgierig en bereid om een uurtje of twee vrij te maken om kennis te maken en te sparren over het initiatief, laat dan even een bericht achter op dit forum of neem even direct contact met me op.

Grtz,

Patrick
Met citaat reageren