Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 januari 2009, 15:31
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: zelfde bedrijfsnaam

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikki Bekijk bericht
Dank je wel voor je snelle reactie. Voor de duidelijkheid: www.kiekmedia.nl is mijn website, hij heeft www.kiekmedia.com gepakt. Dat heeft hij ongeveer anderhalf jaar later gedaan. Ik had toen dus al anderhalf jaar de domeinregistratie van www.kiekmedia.nl én daarop een (waardeloze, dat wel) website.
Ok, dat begreep ik verkeerd. Dan val ik in herhaling, maar ga zsm naar de KvK; als hij dat nog niet heeft gedaan ben jij eerder. Zoek verder even een bewijsje van jouw eerdere registratie van .nl. Als je die dingen hebt, dan kun je de KvK bellen om te vragen hoe sterk je precies staat. In dit geval is dat waarschijnlijk heel sterk. Die kan je ook precies vertellen welke artikelen uit de Handelsnaamwet precies van toepassing zijn. Die onderdelen kun je dan straks in je brief naar 'de ander' zetten.

Ik heb een zelfde soort geval van dichtbij meegemaakt en er is dus zeker wel wat aan te doen!

(Of jouw website waardeloos is maakt in principe niet uit; je hebt er een profiel op staan van wat je doet en de kans is natuurlijk levensgroot dat die ander jouw website gezien heeft - dat domein niet meer kon registreren en daarom het commetje heeft gepakt. Erg stom dat die zich niet direct bij de KvK heeft ingeschreven, want dan had hij je nog wel eens voor kunnen zijn ook!)
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren