Discussie: Freelancer gezocht (opdracht) vormgever voor logo en webwinkeltemplates
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 juni 2009, 15:02
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard vormgever voor logo en webwinkeltemplates

Beste Lancelotters,

Ivm het opzetten van een nieuwe taartenwebwinkel ben ik op zoek naar een vormgever die voor mij een nieuw logo ontwerpt, en vervolgens templates voor een webwinkel maakt in samenwerking met een software-ontwikkelaar.

Wat voor stijl moet de website / logo uitstralen?

- De doelgroep bestaat uit zakelijke klanten die grote aantallen taarten bestellen en/óf vaak terugkomen. Deze bedrijven zijn in heel Nederland gesitueerd en vinden het óf niet erg om wat meer te betalen voor één of twee kwalitatief hoogwaardige taarten inc een goede service, of zijn bewust op zoek naar een leverancier die zij het toevertrouwen grote
aantallen te leveren tegen een goede prijs.
- logo e.d. moet goed gedrukt, e.d. kunnen worden
- het logo moet eenvoudig om te zetten zijn bij a. Dus geen tierelantijnen, rare kleuren,
etc.
- het logo / de templates moeten gebruikt kunnen worden voor andere soortgelijke webwinkelconcepten (zie bijv. geboortekaartjes.nl en trouwkaarten.nl. Er komt op den duur namelijk ook een particuliere variant van de webwinkel, en wellicht ook nog in andere
branches.
- we willen een soort mix maken van de functionaliteit van een webwinkel als kijkshop.nl, de eenvoud en uitstraling van de webwinkel jamie-oliver-kookboeken.nl en de foto's van huizevanwely.nl. En kijk natuurlijk ook naar Lancelots.nl ;-)
- we hoeven niet per se superorigineel te zijn: we willen iets maken dat werkt.

Interesse? Stuur dan meerdere voorbeelden van eerder gemaakte logo's en template-ontwerpen aub.

Indien deze ontwerpen bevallen willen we je graag uitnodigen om deel te nemen in het ontwerp-traject, waarbij meerdere logo's en ontwerpen moeten ontworpen waaruit de klant vervolgens zijn selectie maakt.

Logo willen we begin juli kunnen presenteren. Het zou mooi zijn als we dan ook al een eerste versie van de templates afhebben. Het ontwerp-traject ism de softwareontwikkelaar zal waarschijnlijk zo tussen augustus -oktober plaatsvinden.

Prijs is wel belangrijk, maar kwaliteit staat voorop. Geef echter wel een prijsindicatie (bijvoorbeeld hoeveel het bij een ander traject kostte)

mvg. Niels

Stuur me aub priveberichtjes...kan ook gewoon op mijn mailadres dat staat op nielsarts.nl
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl