Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 juli 2009, 08:05
DennisWillemse's schermafbeelding
DennisWillemse DennisWillemse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 117
Stuur een bericht via MSN naar DennisWillemse
Standaard Re: Bedrijfsactiviteit STOPPEN!

excuses voor mijn afwezigheid... druk druk druk.
Maar ik heb besloten weer eens wat meer op het forum te komen en actiever te zijn met reacties enzo. Vind het toch wel leuk om het beetje kennis dat ik heb te delen. En gelukkig is het grootste deel van de arbeidsstress weer achter de rug.

Ik heb inderdaad de webshop gedreven onder mijn eenmanszaak. Gewoon bij de KvK aangegeven dat ik handel onder de naam Urretje. De rest van mijn eenmanszaak gaat gewoon door. Dat loopt als een trein en die dendert lekker door.
Dus eigenlijk stop ik niet met mijn eenmanszaak maar alleen met een van de activiteiten.
Voor de webshop had ik wel een eigen btw nummer, een B02 nummer, aangevraagd om de kosten en opbrengsten (Lees: kosten!!) inzichtelijk te hebben.
Nu heb ik natuurlijk wel een voorraad thuis staan. Deze wil ik wel verkopen, maar wat als dat niet lukt, of gewoon erg lang duurt?
Laat staan dat ik niets verkoop. Dan zit ik met een voorraad. Hierover heb ik btw terug ontvangen. Zegt de belastingdienst daar dan niets over.
Kan ik de voorraad zelf gebruiken en delen cadeau doen aan vrienden???

Waar ik bang voor ben is dat ik ineens een financiele tegenvaller krijg waardoor ik even mijn levensritme moet aanpassen om deze te verwerken.

Dennis
__________________
====================
www.civitec.nl
Adviseur binnen de Buitenruimte
====================
Met citaat reageren