Los bericht bekijken
  #14  
Oud 16 augustus 2009, 13:35
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Standaard Re: Mobiel telefoon nummer op website / visitekaartjes?

Ik merk juist dat klanten graag mijn mobiele nummer willen. Ik ben echter een van de zeldzame mensen die geen mobiel gebruikt en dus huistelefoon aan klanten geeft, zelf heb ik daar geen problemen mee.

Klanten vragen echter geregeld "Mag ik je mobiele nummer misschien?" en als ik dan uitleg dat ik die niet gebruik omdat als ik niet thuis ben waarschijnlijk ook niet in staat ben om de mobiel op te nemen (bijv. bij een andere klant of een cursus of desnoods de supermarkt). De meeste zijn wel teleurgesteld als ik nee zeg, wat ik niet helemaal snap want als ze het vragen hebben ze me toch ook gewoon aan de telefoon Heel raar... ik heb echt al paar keer gehad dat ze door bleven vragen om mobiel nummer... en als het dan dus nee blijft vinden ze dat erg jammer en als ik vraag waarom is het antwoord "dan ben je dus minder bereikbaar", wat dus niet waar is omdat ik óf thuis ben óf ergens ben waar ik de telefoon toch niet op kan nemen. En sommige vragen het als ik ze een paar weken later spreek gewoon weer "je had geen mobiel nummer he?" aaargh!

Ik heb wel een mobiel, maar die staat altijd uit. Ik sla altijd wel netjes telefoonnummer van iemand op als ik ergens op bezoek ga. Zo kan ik altijd bellen als ik wat later kom en soms geef ik dan ook dat nummer aan de ander zodat hij ook kan bellen als er iets is, maar ik zeg er dan wel bij dat ik mobiel alleen een uur voor de afspraak aan heb staan en verder staat hij uit.

Mobiel nummer geven is dus volgens mij heel normaal en absoluut niet on-professioneel. Bijna het tegenovergestelde...
__________________
illustraties, animaties & games
Met citaat reageren