Re: Ervaring met 'leasejewerkgever.nl'
Beste Ramon,
Sorry, mijn naam is Rob.
Het betreft een maatwerk oplossing. Op de website laat ik alleen het resultaat zien. Het is praktisch onmogelijk iedere mogelijke situatie uit te leggen. Ik wil alleen maar een beperkt aantal en een bepaald type klanten hebben en bedienen. Dus het is (voor mij) verstandig niet iedereen onder motorkap te laten kijken. Onder de motorkap krijgt men hier op kantoor wel te horen. Ruim 99% van de geinteresseerden zijn toch shoppers en die vanuit nieuwsgierigheid willen weten hoe het zit en er toch niets mee doen. Zonde van mijn tijd. Ik zoek de 1%. Mensen die echt de moeite doen. Die serieus zijn. HBO-ers en academici zijn onze beste klanten.
Als iemand in Capelle a/d IJssel op mijn kantoor is geweest en dan achteraf commentaar geeft, dan zal ik weinig of geen last hebben van frustratie. Als het maar eerlijk en objectief gebeurd. Ik sta 100% achter dit concept.
Tot aan heden hebben vele startende en gevestigde freelancers/ZZP-ers met verbazing mijn concept aangehoord. Het is zeer simpel en ingewikkeld tegelijk. Wie moeite doet, wordt beloond (no gain,without pain)
Als laatste: het heeft niets met BV's te maken. Of buitenlandse BV's.
Het bestaat al ruim 130 jaar. Meer wil ik er nu niet over kwijt.
Met vriendelijke groet,
Rob
|