Ik kreeg van de week een mailtje van een geschrokken
Anneke Nunn, die genoemd wordt in het antwoord van MariskaV en wiens op de website gepubliceerde algemene voorwaarden ik gebruikt had om die van mij op te stellen. Ze heeft HAAR algemene voorwaarden van haar eigen website gehaald omdat -haar woorden- "Ik merk dat ik Tekstnet geen dienst heb bewezen door de voorwaarden op mijn site te zetten." 
Ik moet bekennen dat ik even getwijfeld maar ik heb MIJN algemene voorwaarden op haar verzoek ook van mijn website gehaald.
Echter ik moet erbij vertellen dat hier op het lancelots deze info vond : http://www.lancelots.nl/starten/alge...en/voorbeelden
"je mag de algemene voorwaarden van iemand anders niet mag gebruiken 'voor eigen gewin'. Je mag wel de algemene voorwaarden van een brancheorganisatie of een vergelijkbaar bedrijf als uitgangspunt nemen. Pas ze aan je eigen situatie aan en laat ze eventueel nog beoordelen door een juridisch adviseur. Vervolgens verklaar je ze van toepassing."
Ik ben nu bezig met een herziening van mijn diensten dus zal ik ook mijn AV aanpakken. Zodra deze klaar zijn, zet ik ze op de website en zijn ze VRIJ te kopieëren.