Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2011, 17:38
bartolo bartolo is offline
Juniorlid

Standaard

Dank voor uw reactie. Ik besteed de ene week wat meer uren dan de ander, gemiddeld 25 uur per week, maar eigenlijk ik wil niet dat hetaantal uren van invloed is op mijn vraag, daar wil ik niet afhankelijk van zijn, ik wil dus ook geen ondernemer zijn ook al heeft dat allerlei voordelen wellicht.
Ik wil enkel weten hoe ik opgeef dat ik 1000 euro verdien zodat ik weet dat ik iedere maand mn 850 euro eerlijk verdiend heb.
Soms kan ik dit in 1 week bij elkaar hebben en dan stop ik ermee voor de rest van de maand, soms moet ik wat meer moeite doen, dat is het leven van een artiest of kunstenaar zou u het wellicht wil noemen.
Ik weet wat ik moet doen om mn geld te verdienen, ik wil weten hoeveel ik moet hebben om aan het eind van de maand 850 euro in mn sigarenkistje te hebben en hoeveel ik in een kistje moet leggen zodat ik netjes mijn belasting afleg, bergijpt u wel?
Ik wil simpel leven, met 850 euro lukt me dat, zonder afhankelijk te zijn van overheidsbijdragen, gewoon mijn belasting betalen en dan kan ik gelukkig verder.
Met citaat reageren