Het klinkt allemaal sympathiek, maar toch vraag ik me een aantal dingen af:
- Zorgt GreenGraffiti ervoor dat de freelancer de politie niet op zijn nek krijgt? Ik denk namelijk niet dat elke gemeente ervan gecharmeerd is dat er iemand met een luidruchtige hogedrukspuit op trottoirs e.d. in de weer is. Daarbij komt er, naast lawaai, ook een grote hoeveelheid (spat)water vrij. Ik maak bijvoorbeeld één keer per jaar mijn tuinbestrating schoon en daarna ben ik nog een dag bezig om de ramen te lappen en de muren schoon te maken. Om maar niet te spreken over al het zand dat dat de HDS tussen de stenen (en dus tegels) uitspuit. Dat betekent in mijn tuin dat ik nieuw voegzand moet aanrukken. Hoe regelt GreenGraffitti dat?
- Zorgt GreenGraffiti ook voor een vervoermiddel met een generator (zeer vervuilend!) en voldoende water om de hogedrukspruit te kunnen laten functioneren op de openbare weg?
- Zorgt GreenGraffiti voor voldoende beschermingsmiddelen om de freelancer gevaarloos dit werk te laten doen? Ik denk daarbij aan gehoorbescherming, luchtwegbescherming en waterdichte kleding.
Kortom: sympathiek idee, maar iets te weinig informatie om te kunnen beoordelen of GreenGraffitti niet alleen milieuvriendelijk is, maar ook vriendelijk naar de opdrachtnemer.
Marlies