Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 februari 2007, 20:20
thor2002
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Indruk maken met een uniek visitekaartje!

In hoeverre is het handig / belangrijk / verstandig om als beginnende ZZP-er een echt indrukwekkend visitekaartje te hebben?
Hier is de 'deal'. Ik kan via via waanzinnige visitekaartjes kopen maar die kosten een aardige som. Denk hierbij dan aan 180 euro voor 100 kaartjes...
Mijn bedrijfje rechtvaardigt echter niet helemaal deze investering...Mijn bedrijf maakt 2 en 3 dimensionale afbeeldingen, ondersteund in grafische software en geeft trainingen in CAD-software. Momenteel werk ik slechts één dag in de week voor een erg klein aantal klanten (zeg maar drie...). Ik zou de zaak iets kunnen uitbreiden naar twee dagen waardoor ik actiever op jacht moet gaan maar de vraag is of dit visitekaartje ook echt 'mijn visitekaartje' moet worden. Mijn website (maak ik zelf) is nog niet geheel klaar maar da's kwestie van een middag vrij nemen van de 'vaste baan' ...En geldt die niet als een veel beter 'visitekaartje...

En oké, om een idee te krijgen hoe die waanzinnige kaartjes eruit zien, kijk even hier:



Deze zijn overigens nog iets duurder omdat ze met meerdere kleuren zijn gemaakt...Zucht...


Thor2002
Met citaat reageren