Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2012, 14:03
coelho coelho is offline
Lid

Standaard

Dank voor je antwoord. Momenteel rijdt ik lease en die moet ik inleveren zodra ik mijn contract opzeg.

Over je opmerking over betalingstermijnen kan ik zeggen dat het in mijn branche meevalt. Opdrachtgevers werven slechts zelden rechtstreeks, dit gaat in 90% van de gevallen via recruiters. De betrouwbare recruiters garanderen een uitbetaling binnen een a twee weken na facturering. Bovendien worden overeenkomsten vaak aangegaan voor een langere termijn, dwz een volledig dienstverband voor bijvoorbeeld 3 of 6 maanden. Juist omdat ik starter ben gaat mijn voorkeur uit naar een wat langere periode, 6 maanden of zo, om zeker ook wat op te kunnen bouwen qua reserves. Bovendien zijn de ervaringen van mensen om mij heen dat er eigenlijk altijd wel iets te vinden is en men zit dus in principe nooit om werk verlegen.

Verder was mijn opmerking over snel aflossen vooral bedoeld voor het geval ik het met een onderhandse lening, dus bij familie, zou financieren. Mochten er onverhoopt beren op de weg komen, dan is daar met hen ook wel weer een mouw aan te passen.
Met citaat reageren