Los bericht bekijken
  #8  
Oud 25 april 2012, 23:27
Jeffrey1979 Jeffrey1979 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2012
Berichten: 1
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insights Online Bekijk bericht
Hallo,

Even een vraag aan mijn mede-freelancers. Ik heb bij bedrijven gewerkt waar het 'not done' is om na 8 uur gewerkt te hebben, naar huis te gaan. In loondienst vond ik dat eigenlijk wel ok, maar als freelancer heb ik daar meer moeite mee. Ik word tenslotte per uur betaald.

Wat is jullie ervaring met werktijden? Hoe gaan jullie om met 'druk' om meer te doen dan afgesproken?
Uiteindelijk draait het erom of jouw opdrachtgever tevreden met het werk wat je hebt afgeleverd. Ik bedoel je bent nu "eigen baas" dus ook verantwoordelijk voor je eigen klanten. Competitie in freelance branche wordt groter hetgeen betekent dat je flexibel en creatief moet zijn. En echt moeite moet doen om je klanten tevreden te houden. Dat is bij een 9-17 baan wel anders. Om je iets eerder naar huis gaat of iets later boeit echt niet meer als je een contract voor onbepaalde tijd hebt. Spreek echt uit ervaring. Ben op dit moment freelance internet marketeer. Klanten behouden is nummer 1 prioriteit en 1 tevreden klant is die positief over je praat, zorgt voor meer klanten....
Met citaat reageren