Los bericht bekijken
  #3  
Oud 2 oktober 2007, 19:56
Hermina
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Opdrachtgever haalt mijn handboek offline, zonder kans te geven voor verbetering

Hallo Erix, Hartelijk dank voor je reactie, want ik ben altijd bijzonder blij wanneer andere freelancers met mij meedenken en feedback geven.

Maar inmiddels heeft het muisje nog een heel merkwaardig staartje gekregen.
Ik ontving een aardig bedoeld emailtje met mooie excuses van de desbetreffende uitgeverij. Daarin werd mij doodleuk medegedeeld dat het door mij geschreven handboek (nadat maandenlang de toezegging op de website heeft gestaan) van de website verwijderd zal worden.
Een gesloten contract stelt dus blijkbaar niets meer voor!
In mijn emails aan de uitgeverij heb ik kritische vragen gesteld over de gang van zaken, mijn ongenoegen geuit over de gang van zaken en om die reden besloten om van verdere samenwerking in de toekomst af te willen zien, want ik had nog twee andere boekvoorstellen ingediend, waarop ik ook alsmaar geen reactie kreeg. De animo om in de toekomst met hun verder te gaan was inmiddels totaal verdwenen, want er is dan geen vertrouwen meer.
Groot was dus mijn verbazing toen ik die prachtige excuses kreeg en mij doodleuk werd medegedeeld dat zij het boek van de website zouden verwijderen en dus de samenwerking met mij beeindigen. Ik heb over deze kwestie al advies ingewonnen, want ik vind dit toch wel heel merkwaardig allemaal. Ik heb vaker met uitgeverijen samen gewerkt, maar nog nooit zoiets merkwaardigs meegemaakt. Wat vinden jullie van deze gang van zaken?
Elke reactie, en zeker ook kritische feedback, is van harte welkom!
Met citaat reageren