Beste Hetty,
fijn dat je iets kan met mijn opmerkingen - en voortvarend hoe je ze in de praktijk brengt

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hetty Dalsheim
De stukjes die mijn cliënten geschreven hebben heb ik aangepast door met de tekst te spelen. Ik ga ze niet herschrijven want dan is het niet meer van hun. Ze staan nu bovenaan de pagina en ik heb onderaan de pagina iets over mijzelf en mijn diensten geschreven. Ik hoor daar nog graag je mening over.
|
Ik vind de aanpassing in de citaten geslaagd. Ik snap dat je ze niet al te drastisch kunt herschrijven. Misschien heb je iets aan de tips bij toekomstige testimonials.
Ik zou wel de oude volgorde houden. Dus eerst iets over wie je bent en wat je doet, dan de testimonials.
In dit inleidende stukje noem je wat je allemaal doet (sollicitatiebrieven, cv maken, etcetera). Je kunt hierbij overwegen om een puntsgewijze opsomming te gebruiken. Dan ziet de lezer in een oogopslag wat je allemaal doet - het leest lekkerder. Wel moet dit stukje niet alleen maar een opsomming zijn, er moet ook wat lopende tekst blijven.
succes ermee.