Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 januari 2007, 17:13
Anneke Krakers Anneke Krakers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 8
Standaard Graag reacties op mijn pitch!

Beste collega ondernemers,

Hieronder volgt mijn pitch. In deze fase van mijn onderneming richt ik mij specifiek op welzijnorganisaties. De pitch zal hen dan ook moeten aanspreken. Ik hoor graag jullie deskundige reacties: de pitch kan vast nog beter. Een reactie op mijn website is ook altijd welkom (www.welzijnnederland.nl).

Mijn pitch:

In 2006 heb ik WelzijnNederland opgericht. WelzijnNederland zet welzijnorganisaties in de etalage! Met mijn jarenlange ervaring als directeur van een welzijnorganisatie ben ik een kenner van het welzijnwerk. Het welzijnwerk is bij veel Nederlanders onbekend. Daarom richt WelzijnNederland een digitale ontmoetingsplaats in voor aanbieders en gebruikers. Daarvoor heeft WelzijnNederland de vaktermen vertaald in herkenbare gebruikerstermen. Via aansprekende categorieën zoekt de klant de gevraagde dienst in de gewenste woonplaats.
Welzijnorganisaties die in het belang van hun klanten de voordelen zien van een sterke profilering melden zich aan voor een kosteloze vermelding. Organisaties die hun klanten nog beter willen informeren kiezen voor een profielpagina of een professionele website.
Welzijn? Welkom!

Vriendelijke groet,
Anneke Krakers
Met citaat reageren