Los bericht bekijken
  #16  
Oud 24 januari 2010, 11:37
Marcelot Marcelot is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Berichten: 89
Standaard Re: Ervaring met 'leasejewerkgever.nl'

Rob,

Aan de reacties te lezen bestaat er twijfel over wat je nu precies doet. Je geeft aan dat je die twijfel niet geheel wilt of kunt wegnemen en vraagt de mensen die 'echt' geinteresseerd zijn, om bij jou op de koffie te komen. Je zegt dat je alleen tijd wilt steken in die 1 % die echt geinteresseerd is.

Ik kan me voorstellen dat je niet in detail uit de boeken wilt doen wat jou bijzonder maakt, dat geldt voor veel mensen die vinden dat ze iets 'unieks' hebben. Maar als je succesvol wilt zijn, dan moet je je niet richten op die ene procent die echjt interesse heeft, maar op iedereen die van of over je hoort.

Ik denk dat jouw uitdaging voor 2010 is, om jouw manier van werken niet alleen goed en positief uit te leggen aan mensen die bij jou op de koffie komen, maar ook aan mensen die NIET bij jou op de koffie komen. Bijvoorbeeld ik. Ik heb geen idee wat je doet, heb je website ook niet bekeken, maar op basis van wat ik hier lees ga ik dat niet doen. Snap je?

Elders op deze website zie je mensen die een 'elevator pitch' schrijven en aan anderen vragen wat ze ervan vinden. Probeer eens op een korte en heldere manier uit te leggen wat je doet, op een manier dat iedereen (ook ik) er meer van wil weten. Die elevator pitch mag eindigen met een koffie uitnodiging, maar je moet een kort en goed verhaal vertellen VOOR je mensen op de koffie uitnodigt.

Just my 2 cents...

Gr

Marcel
Met citaat reageren