Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 december 2008, 14:23
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: uurtarief coach en advies voor management

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanstin Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben een samenwerking aangegaan met iemand die ik erg waardeer en betrouw. Hij wil met me samenwerken in verband met coaching, geven van opleidingen aan managers, TimeManagement, opstellen van POP's, meehelpen met het voorbereiden van evaluatiegesprekken, het geven van workshops, .....
Deze man heeft mij om een uurtarief gevraagd. Omdat ik hem waardeer, wil ik niet het onderste uit de kan halen, maar ik wil mezelf natuurlijk ook niet benadelen.
Kan ik van jullie een voorstel voor een redelijk uurtarief krijgen.
Alvast bedankt!!
vanstin
Dat je iemand, waarmee je gaat samenwerken, waardeert en vertrouwt, is een zakelijk voordeel (zo niet een vereiste). Het opzetten van zo'n samenwerking moet een zakelijke basis hebben.
Je geeft te weinig informatie om een zinnig antwoord te kunnen geven op je vraag. Welke markt bedien je, wat is je ervaring, wat vraag je normaal gesproken als zelfstandige, op wat voor manier ga je samenwerken, wie loopt de risico's, wat is de verdeelsleutel, wie doet acquisitie, wat zijn de verplichtingen, hoe ga je om met kosten? En zo zijn er nog wel meer overwegingen....
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren