Los bericht bekijken
  #6  
Oud 5 april 2011, 09:36
MargreethMedia MargreethMedia is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Berichten: 83
Standaard

Dank voor alle reacties!

Ik maak me niet direct zorgen, ik ga er ook gewoon vanuit dat ik betaald krijg. Maar ik vind het wel bizar dat een klant denkt zelf te kunnen bepalen wanneer ze uitbetalen. Zo voel ik mij als bedrijf ook niet echt serieus genomen.

Maar uiteindelijk is deze klant me wel lief, dus ga ik mijn poot niet al te stijf houden. Wel verstuur ik mijn factuur bij een nieuwe opdracht nog eerder dan ik al deed. Ook zal ik informeren bij mijn directe contactpersoon op de redactie of er geen andere mogelijkheden zijn.

Dat het simpelweg niet anders kan vanwege de administratie, daar wil ik niet aan. In elk geval is ergens in het bedrijf moedwillig besloten pas na 60 dagen te betalen. Twee weken is voor een groot bedrijf misschien wat krap en bij kleine bedrijven (met maar een iemand op de financiële afdeling) kan ik me in vakantieperiodes ook enige vertraging voorstellen. Maar zestig dagen is echt heel erg lang.

@Kimalders: mijn eigen financiële situatie heb ik in het gesprek niet genoemd en zal dat ook niet doen. Dat is voor mij een reden om het er niet bij te laten zitten, maar voor hen geen argument sneller over de brug te komen.
Met citaat reageren