Los bericht bekijken
  #9  
Oud 23 januari 2008, 22:44
Anouk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: zwangerschapsuitkering komt er. Het is wachten tot de tweede helft van 2008.

Dacht ik al!
Ik weet dat het om weinig geld gaat, maar toch alle beetjes helpen. (ik dacht het volledige minimum loon?? een % daarvan is wel erg weinig...)
Ik heb een VOF met een partner, die gaat proberen mijn werkzaamheden op te vangen. Maar het zit er toch in dat we werk moeten uitbesteden. Dan is alles wat ik niet hoef op te nemen meegenomen.
Hebben jullie enig idee of de regeling geldt voor ondernemers die op 1 juli zwanger zijn, of voor hen die na 1 juli zwanger worden? Dat is voor nu even mijn hamvraag... Wel een goed idee om sociale zaken te bellen trouwens. Ga ik ook maar eens doen!
Tja, en dat lang doorwerken en vroeg beginnen... daar komen we niet onderuit, ben ik bang. Het is mijn 2e kind, en ik weet idd hoe het gaat. Paar uurtjes per dag moet lukken na een aantal weken. Maak me meer zorgen voor de bevalling. 16 hele weken verlof gaat niet lukken, ben ik bang, kan ik mijn compagnon ook niet aan doen. Ik ben al heel blij met 8 weken! De hypotheek gaat ook gewoon door...
Met citaat reageren