Los bericht bekijken
  #9  
Oud 24 februari 2010, 08:55
acvginneken's schermafbeelding
acvginneken acvginneken is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Berichten: 94
Standaard Re: Als webdesigner van de grond geraken? Tips?

Ik mis inderdaad persoonlijke gegevens. Ik doe geen zaken met "onbekenden". Mensen willen weten wie je bent (letterlijk je gezicht zien !) en wat je al gedaan hebt en of je legitiem bent. Ik weet niet wat de Belgische versie is van de kamer van koophandel/handelsregister en wat de wetgeving zegt dat op je website moet staan.

Verder lijkt het alsof alles uit je eigen koker komt maar je gebruikt wordpress, als ik me niet vergis. En ook wordpress themes die door anderen gemaakt zijn ?!
Wellicht is het niet helemaal correct om te doen alsof het jouw cms is ? Niet dat je van mij geen WP mag gebruiken om je geld te verdienen, maar wees er wel eerlijk over. En de templates die je aanbiedt ? De 2/3 er van is wel visueel spetterend maar niet geschikt voor de zakelijke markt. Jij vindt ze misschien mooi maar het draait niet om jou, toch ?! Je maakt de fout die veel beginnende webdesigners maken. Een website is niet goed als ie alleen maar visueel sterk is. Je verzorgt SEO maar Google trekt de neus op voor mooie plaatjes. Google wil goede tekst zien en dat, heb ik zelf recent geleerd, is een kunst op zich !

Verder : je legt je diensten nu duidelijk uit maar zegt alleen maar wat je biedt (wij, wij,wij) en niet wat de klant krijgt (u, u , u). Daar is een subtiel verschil tussen en potenitėle klanten pikken dat onbewust wel degelijk op.

Heb je een bedrijfplan gemaakt van tevoren ? Goed nagedacht over wat je wil doen en wie je klanten moeten worden ? Ik zou er nog eens goed over na denken als ik jou was.

Succes met je nieuwe bedrijf.
__________________
MvG, Anja
Vrijlance, creatief tekstbureau
Website | Blog | E-boek Advies

Laatst gewijzigd door acvginneken; 24 februari 2010 om 09:53 Reden: te directe info
Met citaat reageren