Los bericht bekijken
  #6  
Oud 30 november 2011, 17:42
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

dat VAR WUO en var row is ook niet zo'n gek verhaal, in veel gevallen is er bij een var row namelijk sprake van een arbeidsrelatie.. en dus valt het onder werknemerschap / ww. Dus volstrekt logisch dat een VAR WUO word verlangt.

Heb jij ook bezwaar aangetekend tegen de uitspraak van VAR ROW? dat kan namelijk redelijk zinvol zijn..

Ik ben gisteren bij een voorlichting van de belastingdienst geweest (of beter de wet- en regelgeving dag van de kvk) en die inspecteur gaf aan dat het soms lastig is om vooraf op basis van het ingevulde formulier een exact juiste inschatting te maken en dat het zeker kan lonen als je een goed verhaal hebt om bezwaar te maken omdat je dan ook persoonlijk dingen kan toelichten (als je dat wilt) en er dan ook makkelijker een echte individuele beoordeling gemaakt kan worden. Ik kan me voorstellen dat als een VAR ROW jou succesvolle start in de weg staat en een VAR WUO je helpt dat hij dan alsnog word afgegeven als je verhaal voldoende toekomst perspectief bied en dan hoef je echt niet gelijk meerdere klanten te hebben. Met een overtuigend verhaal kom je al een heel eind.