Los bericht bekijken
  #5  
Oud 4 januari 2007, 21:29
Anneke Krakers Anneke Krakers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 8
Standaard Re: Graag reacties op mijn pitch!

Beste Hetty en Wim,

Wim, ook hartelijk dank voor jouw reactie. Leuk dat je op mijn site bent geweest. Het is zo moeilijk om, wanneer je enthousiast bent over jouw ideeen en dat anderen wilt uitleggen, dat in weinig woorden te doen. Misschien dat ik net als jij ook de rust en zelfverzekerdheid vind om er nog eens kritisch naar te kijken en te schrappen. Na jouw reactie ben ik erg blij dat ik mijn designers heb overtuigd van een groter lettertype: het was eerst nog kleiner!

Ik heb wel geschrapt in mijn pitch. Jullie hebben gelijk dat het voornamelijk op dit moment draait om het bekend maken van mijn "product" bij de welzijnorganisaties en dat dit product vooral de ontmoetingsplaats is. Als ze eenmaal op mijn site zijn snappen ze vanzelf wel wat de bedoeling is. Daarom hier mijn nieuwe pitch:

WelzijnNederland biedt welzijnorganisaties de mogelijkheid hun potentiële klanten te ontmoeten op een digitale ontmoetingsplaats. Via een eenvoudig aanmeldformulier op de site www.welzijnnederland.nl kunnen organisaties hun aanbod aan diensten en activiteiten voor het voetlicht brengen. Het voordeel voor de welzijnorganisatie is dat zij beter vindbaar is. Het voordeel voor de welzijnbranche is dat zij zich sterk profileert. Welzijn? Welkom!


Reacties zijn nog steeds welkom!

Groeten,
Anneke Krakers
Met citaat reageren