Los bericht bekijken
  #9  
Oud 4 januari 2007, 23:03
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Graag reacties op mijn pitch!

Anneke,
Ik vind deze versie al veel duidelijker. Ik begrijp dat het toch om de ontmoetingsplaats gaat. Wat voor mij nog onduidelijk is: Wat bedoel je met potentiele klanten. Zijn dit mensen die opzoek zijn naar bepaalde vormen van 'welzijnsdienstverlening'?

Als dat het geval is, vind ik dat dit ook in de pitch hoort. Dan zou ik het zo doen:
'WelzijnNederland' biedt welzijnorganisaties en potentiele klanten de mogelijkheid elkaar te ontmoeten op een digitale ontmoetingsplaats. Op die manier zijn welzijnsorgansiaties beter vindbaar voor de potentiele klanten.
Bovendien profileert de branche zich op een éénduidige wijze aan onze klanten."

Het gebruik van veel woorden herken ik. Ik heb 20 jaar gewerkt in een organisatie dat zich heeft 'omgebouwd' van een intern en regelgerichte stichting naar een commercieel bedrijf met verschillende werkmaatschappijen. Heb het hele proces van dichtbij meegemaakt. Ik (en vele collega's) gebruikte -toen we regel- en intern gericht waren- heel veel woorden. We hadden het over clienten in plaats over klanten. Als we iets niet wisten of durfden, dan werd er eenadviesbureau opgezet, die grote rapporten aan kwam zetten. dan voelde we ons safe. Later toen we meer 'ondernemer' waren leerden we dit allemaal af.

Wim
Met citaat reageren