Los bericht bekijken
  #29  
Oud 29 oktober 2007, 21:19
marcello marcello is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2007
Berichten: 17
Standaard Re: Mogelijke VAR-problemen met BV na bijna 19 jaar ondernemen?

Dank jullie wel voor je reacties !

Hier kan ik zeker wat mee.

Nog even dit: Nee hoor het gaat mij niet primair om de sociale verzekeringspremies, hoewel ik dit in feite uiteraard in mijn eigen zaak heb afgevangen, edoch het heeft uiteraard ook zijn (collectieve) voordelen. Probleem punt is dat mijn facturen in mijn eigen zaak binnenkomen en ik voor een deel daar salaris uit krijg (de rest is pensioen, reserves en investeringen). Ik zit er niet op te wachten dat een tussenbedrijf afdrachten gaat doen op basis van mijn maandelijkse factuur en ja ik zit er uiteraard niet op te wachten dat het UWV en of fiscus zegt: U dient over afgelopen jaren nog af te dragen.

Tja en nogmaals: Ik zie mezelf als voorwaardig ondernemer: de klant is koning, echer ik ben o zo blij niets met politieke zaken te hebben binnen een bedrijf. Het liefst heb ik 3 opdrachtgevers tegelijk: Heb ik ook gehad, echter dat is geen doen: 2 is het maximale, anders kan je echt geen kwaliteit leveren en dat is wat ik met name in de hedendaagse IT nogal mis: Het is te snel en oppervlakkig, met alle gevolgen van dien: Enfin dat laatste is afwijken van het onderwerp.


Met vriendelijke groet: Marcello