Los bericht bekijken
  #6  
Oud 28 april 2009, 18:27
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Meer dan 70% bij een opdrachtgever en de crisis...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piglet Bekijk bericht
Hi Rene, dit is ook wat mijn accountant me heeft verteld, was ik maar langer aan het freelance zou het makkelijker gaan. Jammer genoeg ben ik pas begin vorige jaar begonnen, en heeft niet de mogelijkheid gehad om een groot klantenbestand op te bouwen. Ik voldeed wel and de eisen vorige jaar, maar één jaar is natuurlijk niet genoeg om de belastingdienst te overtuigen.

Gelukkig zitten we nog steeds niet eens door de helft van het jaar, ik kan nog steeds me best doen om te voldoen aan de eisen. Het had alleen fijn gewest om te kunnen blijven tot het eind van het jaar. Ik ga wel overleggen met de opdrachtgever en de recruiter of ze iets kunnen verzinnen...

groet, piglet
Een klein voordeel; de BD is niet erg snel, dus tegen de tijd dat ze komen controleren heb je misschien al weer een goed jaar achter de rug. Ik kan je geen advies uit ervaring geven, maar zou wel denken dat overleven even voor gaat. Natuurlijk zou ik wel mijn best doen om andere opdrachtgevers te vinden, misschien kun je daarmee ook wat extra punten scoren!
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld