Los bericht bekijken
  #29  
Oud 18 juni 2009, 10:09
Cindy77's schermafbeelding
Cindy77 Cindy77 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Factuur digitaal per e-mail wordt versoepeld

Ik werk sinds kort met een webdienst voor het sturen van mijn facturen. Kost 40 cent per factuur, slechts 1 cent meer dan een postzegel dus, en ziet er netjes uit. Ik informeer wel altijd netjes of mijn klanten de factuur wel via de mail willen krijgen, en tot nu toe heeft nog niemand geroepen dat hij/zij liever facturen per post ontvangt.

Mij scheelt het veel gedoe met het printen van enveloppen - op de een of andere manier kan ik geen 2 enveloppen achter elkaar mooi printen, bij de tweede is altijd het logo maar half zichtbaar dus moet ik tussen het printen door de printer eerst uit en weer aan zetten (zou het tijd zijn voor een nieuwe printer?) Bovendien is de administratie een stuk eenvoudiger geworden en kun je op de webpagina ook je klanten / contactpersonen eenvoudig beheren.

Ik snap nu trouwens wel waarom ik toen ik twee jaar geleden begon niet zo'n handige en voordelige webdienst kon vinden en nu wel: de regels zijn afgeschaft terwijl de diverse webdiensten heel trots op hun pagina's verkondigen dat de door hen verstuurde pdf's "voldoen aan de eisen van de belastingdienst voor elektronisch factureren"
__________________


Met wie wil jij in gesprek?
Twitter: @SocialeadsNL
Facebook: Socialeads
Met citaat reageren