Los bericht bekijken
  #7  
Oud 13 maart 2008, 11:56
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Reacties via website verbeteren

Uiteraard allereerst hartelijk dank voor de feedback.

Humm ik heb een vermoeden dat het in een andere hoek zit.

Namelijk: Toen ik wel reacties op de website kreeg was deze vrij artistiek en tweetalig.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Wanneer je naar een gallerie gaat, wil je schilderijen/beelden/ kunst zien.

Terwijl ik me voor een tekst-schrijver of coach juist een andere insteek kan voorstellen.

Bijvoorbeeld wat maakt de website van een hotel succesvol? De omgeving, kamers en sfeer spreken aan bij de bezoeker.

Betreft teksten: Kan wel kloppen, ik ben Engelstalig opgevoed, en laat mijn teksten meestal door prof's nakijken. Maar dan moet ik er niet zelf in gaan sleutelen zonder dat hun ernaar kijken . Ik richt me op de inhoudelijke kant. (posten schrijven in het Nederlands vind ik ook zweten.)

Dus ik ga me de komende tijd wat meer op het artistieke aspect richten. Waarbij het met laadtijden van artistieke sites zeer lastig blijft.

Los daarvan: Is het inderdaad een tijd verdeling (zoals Ramon zegt). Hoeveel tijd spendeer ik aan de online marketing van mijn website. en hoe zet je je website in. Als ik merk dat ik in het dagelijkse leven succesvoller ben met opdrachten binnenhalen, hoeveel tijd moet ik hier dan aan spenderen.

De komende tijd denk ik dat ik de site verder artistiek ga ontwikkelen (daar heb ik wel wat leuke ideetjes voor) en verder concentreren op de acquisitie daarbuiten. Zolang ik er maar van geniet.

Netwerken vs. curriculum vitae via e-mail sturen, lijkt mij een soortgelijke situatie.

Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren