Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 februari 2012, 11:03
joepdecock joepdecock is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2012
Berichten: 3
Standaard

Dag Roel,

Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg. Ik moet je eerlijk zeggen dat het totaal beeld voor mij niet helderder wordt, aangezien ik bij het UWV en de KvK tegengestelde informatie ontvang....
In eerste instantie gaf het UWV aan dat ik mezelf dien in te schrijven bij de KvK. Er werd niets vermeld over een mogelijke stopzetting van mijn uitkering en dat was juist mijn vraag (wat zijn mijn rechten, plichten en hoeveel wordt ik gekort).
Vervolgens gaf ik nogmaals aan dat ik slechts 1 of 2 freelance opdrachten zou willen uitvoeren met het doel om vervolgens een vaste aanstelling te krijgen bij het betreffende bedrijf. Ik ga dan uit van bv 2 dagen per week voor een periode van 3 maanden. UWV gaf toen aan dat het niet nodig is om me in te schrijven bij de KvK.
De KvK gaf aan dat zij het wel nodig achtte om mezelf te registreren met een KvK nummer, maar dat ik dan wel actief met mijn eigen bedrijf bezig dien te zijn (website, visitekaartjes, acquisitie etc.) omdat ik anders problemen zou krijgen met mijn uitkering. Met jouw informatie erbij weet ik het niet meer.
Zou ik je wellicht mogen bellen? Ik hoor graag van je. Bvd.

Met vriendelijke groet,
Joep de Cock
Met citaat reageren