Los bericht bekijken
  #5  
Oud 3 maart 2008, 14:46
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Reacties via website verbeteren

Het schermbeeld spreekt mij aan, ik houd wel van dat blog-uiterlijk.

Ik vind de bovenbalk en zijbalk bij bepaalde menu's verwarrend. De ene keer accorderen ze, de andere keer geven ze heel verschillende informatie. Raak ik de weg bij kwijt. Ik heb her en der rondgeklikt en krijg geen hoogte van welke dienst(en) jij nou precies aanbiedt. Ik zie ontwerp, ik zie een vacaturebank... Wat kan deze website voor mij doen? Weet ik niet, het duizelt mij.

Je welkom-tekst is in zijn geheel nogal vaag. Het is me niet duidelijk wat je nou precies wilt overbrengen, het blijft niet hangen. Ook technisch rammelt de tekst. De eerste zin loopt niet goed. Problemen waar behoefte aan is? En deze 'kennis' is vrouwelijk, dus je moet niet het, maar 'haar ten dienste stellen van'.. etc.

Verder (laat je niet ontmoedigen, 't is een goede site, ik klaag alleen over wat ik niet zo goed vind en dat zijn maar kleine dingetjes ;-) verder word ik nogal wee van uitdrukkingen als "U bent van harte uitgenodigd om rond te kijken op de website." Ik wil helemaal niet rondkijken, ik wil in minder dan twee seconden zien of jij de oplossing voor mijn probleem hebt, anders ben ik weer weg. Zonder reactie; waarom zou ik?

Dit is een serieuze vraag: waarom zou ik? En hier kom jij in actie. Als jij graag een reactie van je bezoekers wilt, doe jij dan eerst een aanbod. Bied je bezoekers een cadeautje dat ze graag willen hebben: een gratis (deel-)oplossing voor hun probleem. Zorg dat dat aanbod vanaf elke pagina zichtbaar is en je bezoekers zullen een stuk sneller over de brug komen met een reactie en/of een mail-adres.
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren