Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 juni 2006, 10:56
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Artikel: Betaald worden voor aanwezigheid op netwerkbijeenkomsten?

Nou Martijn,

Ik ben nu druk met de organisatie van de Lancelots Academy zoals je weet en ik kan je vertellen dat er al heel wat (plezierige ) uurtjes in zitten waar straks de deelnemers en workshopleiders van gaan genieten (hoop ik). Euh, doe ik iets verkeerd? Is ons ambitieniveau wat te hoog, zijn we het te conceptueel-verantwoord aan het aanpakken?

Laten we onderscheid maken tussen 'Academy' (high profile, meer leren) en MeetUp (low profile, meer 'verbinden').

Wat je ook doet, elk evenement staat of valt met de 'kwaliteit' van je deelnemers en die kwaliteit zit hem in heel veel aspecten, hun netwerk, hun focus, hun ervaring, hun sociale vaardigheden en attitude, humor, reflectie, noem maar op. Het is een heel ongrijpbare dynamiek: goede mensen trekken anderen aan. Ik ben nu b.v. bezig met de oprichting van de Vereniging van Educatieve Auteurs (ben ik namelijk soms ook een beetje en ik vind het een 'just cause') en ik heb in het begin al gemerkt dat de zeikers/zuigers (pardon me) e vanzelf uit stappen als ze merken dat er geen plaats voor hen is. Ik ben ook een tijd lid geweest van Tekstnet en, de leuke mensen niet te na gesproken, daar trekken de zeikers en zuigers elkaar juist aan. Maar hoe werkt dat?
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl

Laatst gewijzigd door René; 13 juli 2006 om 22:59
Met citaat reageren