Discussie: Even voorstellen (pitch) Tekstbureau Zegge & Schrijve, voor sprekende teksten
Los bericht bekijken
  #10  
Oud 31 januari 2010, 11:47
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tekstbureau Zegge & Schrijve, voor sprekende teksten

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor jullie op- en aanmerkingen!

Ik krijg altijd veel reacties op de naam en het logo; de een vindt het ouderwets en snapt niet waarom ik spelfouten maak ik m'n bedrijfsnaam, de ander vindt het juist heel origineel en mooi. Hoe dan ook, het levert vaak een opening tot gesprek en dat is ook wat waard

De website is pas 2 weken live, daarvoor had ik wel de domeinnaam geregistreerd maar stond er een niet noemenswaardig HTML-pagina. Ik heb de teksten deze keer geschreven aan de hand van Rene's cursus 'zoekmachinegericht schrijven'. Ik hoop dus dat de vindbaarheid binnen enkele maanden beter zal worden!

@Ramon, ik kan zelf wel redelijk omgaan met Joomla hoewel ik de templates en installatie aan iemand anders heb overgelaten. Welk cms zou jij aanbevelen? Dank ook voor je andere opmerkingen, daar ga ik mee aan de slag! Ik heb trouwens meer inkomende links dan alleen die uit jouw zoekresultaten, enig idee waarom die niet allemaal naar voren komen?

@Pentatext, ik heb bewust gekozen voor 'elke 5e webpagina gratis' omdat het weer eens wat anders is dan de standaard welkomskorting. Het is feitelijk dezelfde korting, maar dan in een ander jasje Ben benieuwd hoe anderen hiertegenover staan?!

@Marcelot, jij ook bedankt voor je commentaar. Ik heb trouwens ook een foto van mezelf op de site staan, om het inderdaad persoonlijker te maken. Ik hoop dat je die wel had gezien

Nou, ik ga nog even rondkijken op de websites van Adine & Pentatext want daar valt nog wat te leren! Mocht er nog iemand iets willen toevoegen, graag!
Met citaat reageren