Los bericht bekijken
  #7  
Oud 16 december 2013, 18:47
Siemen1234 Siemen1234 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 december 2013
Berichten: 20
Standaard

Heb je een manager bij Lionbridge? Waarschijnlijk degene die het programma coördineert waar je aan deelneemt? Vermoedelijk heb je er 1 gekregen (ook als je dat niet weet) tijdens of vlak na het afronden van het recruitment proces. Doorzoek je e-mails van toen, kijk of er iets van een naam of titel bijstaat die je zou kunnen gebruiken.

Ik heb namelijk via mijn programmanager contact met de recruitment department. Rechtstreeks heb ik ook geprobeerd, maar ik kreeg niet echt een zinnige reactie terug (meer een herhaling van wat ze in hun oorspronkelijke bericht al hadden gezegd. Was een "officiële/professionele" reactie, in de zin van "bedankt voor uw e-mail, lever de VAR WUO voor die en die datum in" i.p.v. een inhoudelijke reactie).

Die manager heeft gebeld met de recruitment department en heeft mij verteld dat ik de deadline (morgen, 17 december) van het inleveren van de var wuo kon negeren en dat de recruitment department contact zal opnemen met volgende stappen. We zullen binnenkort zien of ze daar inderdaad gelijk mee had... To be continued :P