Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 augustus 2008, 18:00
mdevente
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard beperkte beschikbaarheid een probleem?

Hallo,

Ik ben nu nog fulltime in loondienst als functioneel beheerder bij een grote verzekeraar (ruim 3 jaar ervaring bij 2 verschillende verzekeraars) Daarnaast ben ik bezig met een studie business procesmanagement & IT op de open universiteit. Omdat ik er aan zit te denken om na mijn studie (deels) te gaan freelancen zit ik er nu aan te denken om in overleg met mijn
werkgever terug te gaan naar een contract van 34 (ipv 38) uur. Ik zou dan 1 of 2 dagen in de week (je hebt immers niet altijd een klus en dan zou ik overuren kunnen opbouwen) kunnen besteden aan freelance klussen.
Op deze manier zou ik willen kijken of het freelance leven wat voor mij is en gelijkertijd op een veilige manier wat ervaring op doen. Als ik er nog wat extra aan over houdt t.o.v. mijn huidige salaris is het natuurlijk helemaal mooi meegenomen (maar geen keiharde eis)

Nu vraag ik mij echter af of het uberhaubt de moeite waard is om voor 1 dag in de week te gaan freelancen. Zitten opdrachtgevers te wachten op freelancers die 1 a 2 dagen in de week kunnen besteden aan opdrachten en moet ik mijn tarieven daar op aanpassen?

Groet,
Michel
Met citaat reageren