Los bericht bekijken
  #7  
Oud 30 oktober 2007, 11:15
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Gefactureerd maar betaalt maar niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jens Bekijk bericht
Beste,

Ik heb een probleem met een klant van mij. Ik heb een aantal designs voor hem aangeleverd en ik heb hem een factuur verzonden. Maar na 14 dagen, het betalingstermijn op het factuur, kreeg ik maar geen geld binnen. Na een aantal telefoontjes met de belofte op die en die dag geld over te maken kreeg ik nog steeds geen geld binnen op mijn rekening.

Nu ben ik ruim 40 dagen, een aantal herrineringen, belletjes en een aanmaning later en nog steeds zonder geld. Op mijn e-mails en belletjes reageerd hij maar niet meer op, en hij lijkt van de aanbodem verdwenen.

Ik heb hem geen contract laten tekenen voor de opdracht, maar ik heb wel een aantal e-mails waarin duidelijk staat dat hij akkoord gaat met de opdracht.

Wat moet ik nu doen? Hij noemt mij onprofessioneel omdat ik zo om mijn geld zeur, maar ik wil ook simpelweg mijn geld hebben?

Nu heb ik het al zo gehad dat en een aantal keer duidelijk gezegd had waar het op staat, maar het lijkt hem allemaal niets te doen.

Nog een aanmaning? Deurwaarder inschakelen?

Bedankt alvast!

PS: Ik heb een KvK en Btw nummer en de klant is een bedrijf.
Inderdaad gewoon doen wat René zegt. Uit je verhaal is op te maken dat de debiteur de vordering niet betwist, dit maakt de zaak nog wat duidelijker. Blijkbaar vind hij dus ook wel dat je recht hebt op je geld, maar wil hij het (nog?) niet geven. Mooi uit handen geven dus!

(En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit werkt duidelijk ook niet!)
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren