Los bericht bekijken
  #38  
Oud 13 februari 2014, 10:14
lindopindo lindopindo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 februari 2014
Berichten: 3
Standaard Het zelfde schuitje

Hallo allemaal,
Fijn dat ik dit forum heb gevonden. Ik zit ook met het zelfde. Ik werk bijna 2 jaar voor Lionbridge en ieder jaar accepteerden (of tollereerden ze de van ROW). Dit jaar alleen niet. Ik heb samen met een vriend van me ze een uitgebreide mail gestuurd met de uitleg waarom ik niet aan de verklaring kan komen. Ik heb een standaard mailtje terug gekregen dat de VAR WUO de enige verklaring is die ze willen.

Vervolgens TOCH maar geprobeerd om aan de VAR Wuo te komen. Heb me ingeschreven bij de KVK end e VAR aangevraagd. Ik kreeg een brief terug dat ik geen recht heb op een VAR Wuo en ze hebben me een VAR ROW gestuurd. Ik ben nu dan ook bezig met het proces om me weer uit te schrijven bij de KVK.

Voor die VAR DGA moet je je als BV inschrijven en hiervoor heb je een akte van de notaris nodig etc. Dit is dus nog veel ingewikkelder en je loopt meer risico als dat je eenmanszaak bent. Ik heb nu ook de deadline van 25 augustus gekregen.

Hoe is het nu verder bij jullie? Hoe hebben jullie het verder opgelost en hebben jullie al een reactie? Ik baal hier behoorlijk van omdat het een zeer relaxed bijbaantje is die ik gewoon echt niet kwijt wil.