Los bericht bekijken
  #5  
Oud 3 januari 2009, 07:16
ronaldvermeij
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Request voor Tips - Functie Omschrijving - Tarieven - Opdracht werving

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVersluis Bekijk bericht
1 - Ik wil niet precies weten wat je kunt, dat komt later wel. NU wil ik weten wat je voor MIJ kunt betekenen en dat mis ik nog. Het liefst een beetje in een hapklaar brokje,
Citaat:
2- Kort gezegd: alles is eigenlijk wat té specifiek en té weinig gericht op wat al die vaardigheden voor mij als klant kunnen betekenen. Ik hoop dat je daar wat mee kunt!
Dank je wel voor deze tips:
Ad -1 Als ik allemaal opschrijf wat mijn talenten letterlijk enfiguurlijk voor ee klant zoudenkunnen gaan betekenen, dan word mijn overzicht alleen nog maar langer.
Volgens mij is dat niet echt duidelijker toch?

Ik heb in afgelopen 18 jaar zoveeel ervaring opgedaan in zowel de ict als daarbuiten. Echter weet ik niet (meer) hoe ik dit op een goede manier aan de vrouw/man kan brengen, zodanig dat het me ook werk en opdrachten gaat opleveren.
Vandaar dat ik zoveel mogelijk verschillende ingangen heb gemaakt via
- werk-ervaring,
- kennisgebieden,
- ict ervaring
- diploma's
- opleidingen
om maar zoveel mogelijk potientele raakvlakken te creeeren met een mogelijke klant.

Ad - 2 Jammer genoeg heb je helemaal gelijk in. Zie ook ad - 1
Het voelt aan alsof in een gereedschapkist heb met wel 50 stuks gereedschap. Van die 50 stuks gereedschap, heb ik er slechts 1 a 2 nodig heb om - voor een klant - een opdracht te kunnen vervullen.
Echer doordat ik niet van te voren kan weten - om welk stuk gereedschap van mij - een potentiele klant zit te springen, adverteer ik dan maar de inhoud van de gehele gereedschapkist, in de hoop dat iets de klant zal aanspreken.

Daar is toch niets mis mee in mijn ogen? Misschien kan de inhoud van de gereedschapkist wat anders gepresenteerd worden / op een andere wijze worden ingedeeld, maar dan houd het aan mijn kant op wat "marketing-ideeen" betreft.

In ieder geval wil ik je bedanken voor je reactie.

Ronald
Met citaat reageren