Los bericht bekijken
  #18  
Oud 20 augustus 2009, 13:54
MLWebdesign MLWebdesign is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 16
Standaard Re: Kvknr als schijfster? en de inkomsten dan?

Laat ik het zo stellen:
Het is niet perse mijn doel dat mijn boek in een boekenwinkel komt te liggen.

Het gaat mij erom dat vele van de mensen die hier gerbils komen halen zeggen: Welk boek kan ik aanschaffen voor gerbils.
En helaas moet ik ze allemaal afraden. Ik heb het grootste gros hier in huis liggen (allemaal gratis of voor 30 cent uit de kringloop geplukt).

De een raad aan gerbils melk te geven of yoghurt snoepjes (gerbils hebben een melk allergie!).
De ander raad aan om gerbils op turf te houden (dat is giftig!!)
En weer een ander raad aan om gerbils gewoon met meer dan 3 of 4 in een hok te plaatsen, terwijl uiteindelijk maar ongeveer 10% van de groepen samen blijft zonder dat er gevechten uitbreken en er doden vallen.
En zo staan er nog veel meer dingen in dat ik denk hoeveel gerbils zouden er al dood zijn door die verkeerde adviezen.
Of van die onzin dingetjes dat gerbils (omdat het ratten zijn) niet op zaagsel mogen, want dit zou te stoffig zijn voor hun longen...
Maar gerbils zijn geen ratten, en zaagsel is de beste bodembedekking..

Zo kan ik nog wel even doorgaan, ik heb echt het idee dat er niet 1 iemand is geweest die een boekje heeft geschreven en er echt verstand van heeft.

Met mijn website bereik ik al een groot deel van de mensen die gerbils willen aanschaffen. Deze mensen zijn ook degenen die mijn doelgroep zijn.

Ik zie dus die andere boekjes ook totaal niet als concurrentie. En mijn doel is dus ook niet om in boekenwinkels te komen liggen en dat iedereen massaal voor mijn boekje kiest. Zo groot ga ik het niet aanpakken

Misschien kan ik met mijn dierenarts, die een erg groot bereik heeft wel iets overeenkomen. Hij is het helemaal eens met mijn kijk erop, en vind het belachelijk dat zulke boekjes op de markt zijn.
Met citaat reageren