Discussie: SEO Copywriting
Los bericht bekijken
  #20  
Oud 4 juni 2007, 17:52
Steven Steven is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 16
Standaard Re: SEO Copywriting

Citaat:
Ik zie dit probleem niet. Een tekstschrijver typt een alinea, het cms zet er een <p> omheen. De tekstschrijver markeert het in de WYSIWYG-editor met de stijl 'kop', het cms zet er een <h1> omheen, 'subkop' wordt h2 enz. Dat levert keurige HTML op waar zoekmachines geen probleem mee hebben.
Dat is op zich ook geen probleem, maar tekstschrijvers moeten mbt. SEO toch wel weten waarom en vooral wat ze in je tittlel-sectie, of h1 ect. moeten plaatsen om het beoogde resultaat te verkrijgen, hiervoor zullen ze toch iets van html en de werking van zoekrobots moeten weten, anders zullen ze de plank misslaan en vooral de balans tussen te weinig keywords, en nog pijnlijker teveel
keywords in bv de tittel en/of headers plaatsen.. ik heb het nog niet eens over de juiste linkbuilding ect gehad.


Citaat:
Het SEO-effect zit volgens mij in de inhoud van de tekst, niet in eventuele finetuning van dit deze HTML-tags.
Het SEO-effect zit zeker niet alleen in tags, (was het maar waar dan kon een cms inderdaad prima werk leveren), maar hoe werk je dan aan backlinks, dat doet je cms toch niet ook voor jouw ?, bij leren.nl zal dat waarschijnlijk minder effort kosten als een kleine ondernemer welke
een direct commercieel belang nastreeft en de linkpartners niet direct voor het oprapen liggen, er is dan ook veel werk te verzetten in de meeste gevallen en helaas meestal geen massa product maar maatwerk, dit vraagt om inzicht in de materie van de zoekmachines..

Ik heb alleen ervaring met cms systemen van wat ik bij andere websites gezien heb en hun problemen met zmo,
en daar wordt je inderdaad niet blij van, misschien is jullie cms goed hoor als het de juiste tags plaats, op het juiste moment, alleen moet de schrijver nog wel weten wanneer,
hoe en hoeveel ed...


En nogmaals spam technieken daar werk ik niet mee en wens hiermee ook niet in verband te worden gebracht.


gr Steven
Met citaat reageren