Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 augustus 2007, 16:47
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard Re: hoe wordt mijn website gevonden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariska Bekijk bericht
Al een hele tijd heb ik een website (www. vangebarentaal.nl) Die is aangemeld bij google en andere zoekmachines. Maar, als ik google, kan ik m alleen vinden op het woord: gebarenlessen.
Wat moet ik doen/ kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn website ook bij andere zoekwoorden verschijnt? Dus hoe zorg ik ervoor dat anderen bij mijn website uitkomen wanneer ze bepaalde zoekwoorden intikken?

Mariska
Gisteren toevallig workshop SEO - Search Engine Optimalisation - gehad. Erg interessant en nuttig. Kleine bedrijvensites blijven lastig in zoekmachines te vinden. Weinig links, weinig belangrijk nieuws, weinig tekst, weinig onderhoud zorgen niet echt voor goede scores bij Google en andere SE's.

Kunst is volgens mij om je te focussen op gedetailleerde zoekwoorden. Ofwel: probeer dus op enkele termen of combinaties beter te scoren, ipv op de woorden waarop grote bedrijven en nieuwssites zeer waarschijnlijk toch wel beter zullen scoren. Hoe je dat moet doen kun je wel op internet vinden. Let in ieder geval op het vermelden van belangrijke trefwoorden in de titels (die in de blauwe balk bovenaan internet staan), trefwoorden in je teksten zetten, url's, interne en externe links een logische naam geven...
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren