Los bericht bekijken
  #10  
Oud 30 mei 2008, 10:19
aNHa's schermafbeelding
aNHa aNHa is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 86
Standaard Re: Incasso & trage klant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry82 Bekijk bericht

Het lijkt erop dat ze jou ingehuurd hebben om een website te maken voor een eindklant van hun, dat de tussenpersoon in dit verhaal geen geld heeft mogen ontvangen is uiteraard geen reden dat jij jouw geld niet ontvangt.
Ik zit op dit moment in hetzelfde "schuitje" en kreeg ook het argument te horen dat zodra ze het geld ontvangen hadden mij gelijk zouden betalen.
Dat is natuurlijk een argument wat van geen klanten klopt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry82 Bekijk bericht
Inderdaad zoals aangegeven wordt een 'vriendelijke' belletje dat je het absoluut niet netjes vindt hoe er met deze zaak om wordt gegaan en dat afspraken afspraken zijn, jij hebt je tenslotte ook aan je deadline gehouden toch .
Dat vind ik op dit moment dus ook het frustrerende, ik heb mijn best gedaan om het project voor de deadline op te leveren, dat is gelukt en iedereen was dik tevreden. En nou moet ik om mijn geld gaan bedelen, want zo voelt het

Ik wil nog een betalingsregeling voorstellen, maar als daar ook niet op ingegaan wordt zal ik voor het eerst over moeten gaan tot formele sommatie. Dat zal ik vast nog wel vaker mee gaan maken, maar ik vind dit toch wel de mindere kant van het ondernemen. Het kost mij kostbare tijd en energie, maar ja dat hoort er waarschijnlijk bij
__________________
Web-effect
Joomla! websites en trainingen
www.web-effect.nl
Twitter LinkedIn
Met citaat reageren